torsdag den 2. april 2015

...og julen varer lige til påske


Ja, sådan kan det gå.
Pludselig er fire måneder fløjet forbi,
julen er slut og påsken er begyndt.

Jeg er ikke holdt op med at blogge.
Faktisk blogger jeg rigtig meget!
Inde i mit hoved, altså.
Og jeg bliver lidt overrasket,
når jeg af og til runder bloggen og konstaterer,
at det stadig er det samme juleindlæg, der ligger øverst.

Men der er hverken tid til at sy eller bage,
og de seneste mange måneder har jeg kun været hjemme,
når der har været mørkt.
Og så er det svært at tage blog-egnede billeder 
(af alt det jeg i øvrigt ikke har fået lavet forstås). 

Men i dag lykkedes det :-).
Jeg fik bagt kagen til årets påskefrokost.
Taget billeder.
Og hermed bryder jeg stilheden på bloggen med årets påskekage 2015.
Værsgo':







Og glædelig påske!
♥ maj

1 kommentar :

  1. Den ser rigtig lækker ud - mon der også kommer en opskrift på den? :) Den er super smukt pyntet og ligner virkelig en kage efter min smag med lækker chokolade og nøddepynt og uden en masse lag af creme mm.

    Glædelig påske til dig også!

    Kh. Christine

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...