onsdag den 16. juli 2014

BM: Toilettasker


Jeg har efterhånden syet en hel del toilettasker.
Det er en hyggelig ting at sy, 
og man kan få brugt en masse af sine rester.
Lidt stof, lidt voksdug, en lynlås og lidt skråbånd er alt du skal bruge.

De to her er syet i en rest MiniMega stof og forret med voksdug.
Der er lagt et lag volumen-vlies imellem,
for at give lidt facon.  



De er stort set syet efter denne DIY.


Denne var den første jeg syede og blev postet under overskriften:
'Drenge skal da også være rejseklar'.
Den er lavet med voksdug yderst og stof indeni.
Det er altså ikke helt så god en kombi som den omvendte.


Men rejseklar - det blev han :o):


♥ maj

10 kommentarer :

  1. Åhr de er fede Maj, især den sidste grønne!!!

    SvarSlet
  2. WAUW. det er virkelig en god ide. Tror da vist nok lige jeg skal have lokket min mor til symaskinen, når hun kommer hjem fra ferie.
    Kh. Kristina

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, det er da skønt, hvis din mor kan overtales :o)!
      Vi er rigtig glade for toilettaskerne her hjemme. Det er bare lidt mere festligt at pakke sådan en i kufferten, end en frysepose...

      Slet
  3. Flotte toilettasker, men har lidt dårlig samvittighed når jeg ser dem...mine drenge rejser stadig med fryseposer ;o)...måske det snart skal have en ende!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi Pia.
      Det er altså lidt sølle med de der fryseposer.
      Det kræver ikke megen tid ved maskinen sammenholdt med alle de gange man kan glæde sig over at pakke den ned i tasken, når man skal på tur :o).

      Slet
  4. Så skønne toilettasker - og ja, jeg skal da vist også have syet nogle til mine drenge! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Christine.
      Et par turkis stjerne toilettasker er da helt oplagt til dine små gutter!

      Slet
  5. Jeg bøjer mig i støvet...tænk, at du selv syr sådan noget...! SÅ flot! <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød, Christina ♥.
      Jeg syr da selv alt. Undtagen flyverdragter og cykler - sådan ca ;o) !

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...