fredag den 17. januar 2014

Solbjørg i julekjolen


Mit SD kort har været væk siden juleaften.
Og dermed også alle efterårets billeder.
Børnenes fødselsdage, luciaoptog osv osv.
Oh gru!

Men nu er det lykkeligt genfundet - pheeew.
Og jeg kan endelig vise Solbjørg i julekjolen :-).


Juleaftensdag bød ikke på meget lys.
Solbjørg var ikke i 'stille sig an' humør, og jeg var syg.
Så det blev ikke til stor fotokunst ;-D.

Men sød så hun da ud!
Og hun hyggede sig med mosters knitting looms!


Vi var for resten nødt til at sy en stor dejlig guldsløjfe i sidste time,
fordi hun ombestemte sig og synes at kjolen var grim!
Men sløjfen virkede og alt blev godt igen ;-).

♥ maj

18 kommentarer :

  1. *ha ha* jamen den sløjfe gør da også kjolen endnu mere skøn.
    Du er så dygtig søde

    SvarSlet
  2. Hvor er hun bare fin i smuk kjole incl guldsløjfe!!! Guld og glitter er altid en life saver ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nemlig!
      Hurra for glitter (så længe det ikke er i strømpebukser - det nægter hun ;-) ).

      Slet
  3. Ja den er da stadig smuk med en sløjfe. Den kjole er bare så fin. Elsker farven.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-).
      Hun fik masser af valgmuligheder til kjolestoffet. Også rød.
      Men hun synes denne farve var den mest julede :-D.

      Slet
  4. Sikke en smuk kjole! - Og hvor er din datter da fuldstændig bedårende i kjolen. - Og phewww... godt du fandt kortet. Jeg håber stadig, at kortet med alle mine sommerferiebilleder meget snart ser dagens lys igen.
    Rigtig god weekend

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh tusind tak ♥.
      Ja, for søren, det har været et drama med det kort.
      Håber dit dukker op igen!

      Slet
  5. Hvor er hun fin. Dejligt at se en julekjole der ikke er rød :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Tine.
      Jeg havde faktisk fundet rødt stof frem også. Og blåt. Og sort.
      Men hun syntes bestemt at det her var den mest julede farve ;-). Det havde jeg ikke selv gættet på.

      Slet
  6. så fin en kjole!! og solbjorg stråler .-)

    SvarSlet
  7. Den er vildt smuk den kjole!! Flot farvesammensætning og lækre detaljer! Guld er heller ikke helt af vejen ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Maria.
      Jeg er VILD med guld, så jeg modsatte mig nok heller ikke sløjfen sådan helt vildt ;o).

      Slet
  8. Hun er så skøn. så skøn og i den kjole med guldsløjfe er hun næsten en prinsesse.

    SvarSlet
  9. Haha, fin historie bag sløjfen - altså, de unger! Godt hun blev lun på den igen, for den er da så fin, så fin! Og godt du fandt dit SD-kort, phew.
    Go' weekend til jer :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Fra nu af kan jeg love dig at lommen til SDkortet altid er forsvarligt lynet!!!
      Og ja, hun blev faktisk så lun på den, at hun i dag har haft den på - helt frivilligt :o). SÅ er mor glad!

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...