onsdag den 24. april 2013

At trykke 'send' vol.2

Så lykkedes det endnu en gang :-).
Jeg blev færdig med mit projekt.
Alle brikker faldt på plads,
projektet er sendt af sted!
Hvis hænderne rystede sidste gang (og dét gjorde de),
så var det intet mod hvad de gjorde denne gang!

Så nu står den bare på ventetid og håbetid :-).

Bloggen er blevet grumme forsømt de seneste par uger.
Men mon ikke der bliver tid nu til at blogge lidt?

Indtil videre har der i hvert fald været tid til at sætte fordej over til hveder.
De skal jo spises i morgen - mums :o).
I år prøver jeg Meyers opskrift, 
som jeg har hørt meget godt om.

Hvis du har lyst til at prøve,
kan du finde opskriften her:

Maj

12 kommentarer :

  1. Tillykke med 'send'. Jeg krydser og håber alt hvad jeg kan.

    Tror jeg må havde Anders til at sætte en fordej over til hveder.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak til fruen :).
      Håber du fik sat Anders i sving i kunne nyde varme hveder i dag!

      Slet
  2. Tillykke, krydser også fingre for dig! :o)

    SvarSlet
  3. Svar
    1. He He. Tjo, afleveringen i sig selv kan man vel godt gratulere med :).
      Så tak for det :).

      Slet
  4. Jeg ønsker dig held og lykke ; )

    SvarSlet
  5. Årh hvor spændende, Maj, krydser fingre for dig :-)

    SvarSlet
  6. Jeg krydser alt hvad krydses kan.

    SvarSlet
  7. Tak for krydser!
    Jeg har brug for dem! Der er et stort felt og laaaaaang tid før jeg får svar. Så hvis i lige er søde at holde dem krydset den næste halvanden måneds tid ;-)...? Mindst!

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...