fredag den 1. marts 2013

Snacktid


Åhhhh jeg elsker at snack'e!

Jeg kunne leve af snacks.
Og det gør jeg også - imellem mine måltider altså.
For dem elsker jeg nemlig også ;-).

I går bagte jeg derfor en, for mig, helt ny (sund!) snack:
Havrekiks.
De smager godt, men sådan... noget til den sunde side, kan man nok sige.
Børnene var i hvert fald ikke imponeret, 
så jeg får dem vist for mig selv.


Hvis der er andre der skulle have lyst til en sund snack 
nu hvor foråret er en realitet,
så får I den meget nemme opskrift lige her:

.........................................opskrift.........................................

250 g havregryn
3 spsk olivenolie
½ tsk havsalt
2 dl kogende vand.

Alle ingredienser samles og æltes.
Rulles ud så tyndt som muligt
Stikkes ud med en form eller et glas af passende størrelse.

Bages ved 200 grader til kanterne er gyldne (ca 15 minutter).

..............................................................................................

Hav en rigtig dejlig forårsweekend!
♥ maj

1 kommentar :

  1. Dem skal jeg prøve, de ser lækre ud! De ryger lige på pinterest :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...