onsdag den 29. august 2012

Her bor jeg :)


Det der værelsesprojekt, jeg af og til vender herinde..
Det kommer ikke rigtig ud af busken.
Til gengæld går jeg en hel del rundt om det.
Og en gang imellem falder en lille brik på plads.

I dag er den lille brik navneskiltet til Solbjørgs dør :).


Jeg blev inspireret af de fine skilte som Puk har lavet.

Så fandt jeg da ud af, at jeg stadig kan hækle en lille bitte smule.
En dag må jeg altså lære det for alvor...

Og så vil jeg lige benytte chancen til at sige tak for alle jeres lodder i GiveAwayen,
og rigtig meget velkommen til nye læsere.
Jeg håber, I bliver hængende :).

♥ maj

18 kommentarer :

  1. Så bliver korsting lige pludselig fedt :)!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Marie.
      Ja, i den rigtige kombination kan det faktisk være ret sejt ;). Jeg er stødt på rigtig mange inspirerende broderier rundt om i blogland!

      Slet
  2. Super kønt, jeg har længe haft broderi i tankerne, bare endnu ikke ført det ud i mit krea-liv :)
    Men fint det er det!

    SvarSlet
    Svar
    1. Der skal jo også være noget at glæde sig til.
      Tænk alt det dejlige broderi du har til gode :).

      Slet
  3. Nej, hvor er det sødt - rigtig god idé.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak.
      Du må i gang med et til krudtuglen :)!

      Slet
  4. Wow hvor ser det super hyggeligt og super cool ud!!! Det er jeg da helt vild med! Elsker det fine broderi og det hæklede, så fed samensætning! Jeg vil da også ha lavet er til mit værelses :-) Ha en rigtig dejlig dag, håber lillepigen er stolt over hendes nye skilt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi.
      Tanken om at lave et skilt til alle rum i huset har strejfet mig!

      Slet
  5. Wauw det er altså sejt... Det skal bestemt med i mine overvejelser, da jeg synes min lilletrold træger til et nyt navneskilt =)

    SvarSlet
    Svar
    1. Så må du vise frem på bloggen, så vi kan se :).
      Den er simpelthen SÅ sød, den elefant, du har syet!

      Slet
  6. En dag må jeg da prøve der der broderi - jeg har jo materialer liggende. Det er rigtig fint det du har lavet her :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak karina.
      Og ja da! Du må springe ud i det :).
      Broderi er sådan en hyggelig og håndterlig sofasyssel (ikke at forveksle med sofacykel ;-)).

      Slet
  7. Nøj så fint!!! Hele mit hus ligner efterhånden at der har været en flok dansende elefanter på besøg (og det vel og mærke ganske støvede elefanter) men når jeg ser sådan et fint lille skilt får jeg lyst til at hygge med alle de fine projekter.

    SvarSlet
  8. Åh ja åh ja Marina. Jeg ved hvad du mener.
    Der er en grund til at I kun får et closeup af skiltet ;-) !

    SvarSlet
  9. Smadder fint er det Maj :) Og de der hækleevner, der er jo ikke langt fra fastmasker til stangmasker and so on :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Rikke :).
      Og ved du hvad, jeg har sørme kastet mig ud i et lillebitte projekt med granny-stripes nu, så jeg tror du har ret!

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...