mandag den 30. juli 2012

Feriesysler

Så er vi tilbage efter en fantastisk sommerlig ferieuge i Svinkløv.

Tak for besøg og kommentarer på bloggen, mens det hele har stået stille.
Det er dejligt at komme hjem til :).

Det er begrænset, hvor meget der er sket på den kreative front,
men lidt feriesysler er det dog blevet til.


Diagrammet til elefanten har jeg fundet her: klik.

I Kræmmerbiksen i Fjerritslev fandt vi en skøn stor stak kladdehæfter til 2 kr stk,
 som både store og små har fået masser af hyggelig tid til at gå med.

De er fx fantastiske til at lave diagrammer til korssting!

Der er stadig flere, hvis nogen skulle komme på de kanter.
Foruden en masse andre skønne ting, som vi ikke havde plads til i bilen.
Og jeg må nok sige, at priserne er helt anderledes end Aarhuspriser, så kig forbi!



♥ maj

13 kommentarer :

  1. Altid aktiv ; )
    Den elefant er jeg også bare vild med... hvad skal der ske med den?
    : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Jooo lidt må man jo have i hænderne (om ikke et tastatur ;))..
      Elefantens fremtid er ikke afgjort endnu.
      Måske bliver den en del af en pude på Solbjørgs "nye" værelse, når jeg kommer så langt. Eller måske bare i glas og ramme.

      Slet
  2. Du har da været flittig. Ih skøn elefant, den er bare sød og har også overvejet den :-) velkommen hjem og ha en skøn uge.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi.
      Decideret flittig kan man vist ikke sige jeg har været ;)!
      Men efter godt og vel en uge hjemmefra kribler det i fingrene, og så så jeg jo de skønne læderetuier ovre hos dig, så hvem ved om jeg overhovedet kommer i seng i nat ;D...? For jeg mangler også stadig at lave de der varmepuder, og har sådan en god fornemmelse omkring dem!

      Slet
  3. Velkommen hjem Maj!
    Åh den elefant har jeg også kigget på, men har endnu ikke kastet mig udi korsstings-kunsten :)
    Jeg manglede også symaskinen efter en uge i sommerhus, men tror måske det er meget sundt at komme væk fra den(?) Nu sprudler hovedet igen med idéer og lysten til at klippe i stoffet er større end stor. Om lidt tager manden Emil med på tur og de store er hos mormor og morfar, så jeg har en formiddag i sigte kun mig og maskinen!!!!!!!! Fik heldigvis gjort rent i går :)
    kh Libbie

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor lyder det skønt Libbie!
      Jeg håber du har nydt formiddagen med den savnede maskine :).
      Kast du dig trygt ud i korsstingene. Det er vældig nemt, og så kan man også tilbringe en aften i sofaen af og til uden at føle sig helt uproduktiv ;D.

      Slet
  4. Sikke en fin lille elefant:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :).
      Jeg tænker lidt på at prøve den i en anden farvekombination, det tror jeg kunne være fint.

      Slet
  5. Velkommen hjem. Det lyder rigtigt dejligt med ferie i Svinkløv, men heldigvis er det også altid dejligt at komme hjem igen.

    Elefanten er sød. Jeg ville ønske jeg havde tålmodighed og evner til den slags fine sysler.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :).
      Ja, ude godt men hjemme bedst!

      Slet
  6. Velkommen hjem, Maj. Det lyder forrygende med en uge i Svinkløv - et sted jeg gerne vil besøge en gang efter at have set udsendelsren om Svinkløv Badehotel fra dr2. I har været helidge med sommervejret. Dejlig elefant du har broderet. ....og kladdehæfterne, Maj. Jeg elsker kladehæfter og har netop købt en lille stak i Søstrene Grene. Vi er på ferie i Kandestederne. Vejret er noget blandet, men vi nyder det, og når det regner, er der anledning til at sidde lidt længere på en cafe med lidt uldstrik. Kh Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mette.
      Ja, vi kunne simpelthen ikke have været heldigere med vejret. Det har været intet mindre end fantastisk!
      Det lyder også skønt med Kandestederne. Jeg elsker den danske vestkyst. Men jaja, med ferie i Danmark må man elske at nyde både sol, regn og vinden ikke mindst.
      Jeg har faktisk også "provianteret" kladdehæfter i Søstrene. Men jeg kunne ikke gå forbi disse kvadrerede uden at slå til ;D.

      Slet
    2. ...jeg havde også slået til uanset, om det var linierede eller kvadrerede.

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...