lørdag den 30. juni 2012

Bånd, bukser og en blomst


For nu at tage det sidste først, så er det her bonderosen!
Sidste år blomstrede den slet ikke.
I år havde den een knop.
Og knoppen er blevet til denne blomst.
Fantastisk!
Hvis jeg er heldig kommer der måske to næste år?


Båndene fik jeg fat i, i Citystoffer i Århus.
De plejer ellers at være til den dyre side, 
men den anden dag fik jeg alle disse ruller bånd til blot 10 kr pr rulle.
Og elastikkerne ligeså.
Det kunne jeg ikke modstå.
Der er jo metervis af sjov og pimp i dem!


Det første de er blevet brugt til - båndene - er disse bukser til Trond.
De er vældig utaknemmelige at tage billeder af...
For de er faktisk blevet ret seje!
Med grøn stribe fra talje til tå.

(og nu ikke noget snusfornuftigt og non-visionært pjat såsom
at påpege, at drengen ikke kan få hænderne ned i lommerne. Shysh! Sagde jeg!)

♥ maj





6 kommentarer :

  1. ;) de er blevet super fede, selvom han ikke kan få hånden derned :)

    SvarSlet
  2. Han skal jo heller ikke gå med hænderne i lommen, så det er fint. Bukserne er rigtig lækre.
    K.h. Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, du har da en god pointe!
      Hvem spiller fodbold og klatrer i træer med hænderne i lommen?
      Kh maj

      Slet
  3. ...hvad skal de hænder også i lommen. Jeg elsker bonderoser! Min plante bar 4 flotte sarte rosa, som jeg har nydt i køkkenet i mange dage.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen de er simpelthen så smukke.
      Jeg mener også at jeg har en rosa. Men det er så længe siden de har blomstret, at jeg har glemt det...
      Hvor er du heldig med hele fire smukke blomster!

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...