fredag den 13. april 2012

Stille morgen

Jeg har sendt børn og mand af sted og nyder en stille morgen fuld af vitaminer.


Det bliver den sidste af den slags morgener i et stykke tid.
For på mandag starter jeg på kursus på Journalisthøjskolen.
6 ugers intensivt kursus i "journalistisk skrivning".
Jeg glæder mig. Rigtig meget :-)! 

Men jeg kommer nok til at savne mine stille morgener...



...................................................................

Lune forårsvitaminer:
saften af en grape
ca 1 tskfuld revet ingefær
1 dl stærk sort te (fx kemun eller darjeeling)
3 kardemommefrø

Mens teen trækker luner du grapesaften i en lille gryde med ingefær og kardemommefrø.
Når saften er lun hældes den i teen igennem en si.



6 kommentarer :

  1. uhmm den drik lyder god :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Velkommen til :-)!
      Ja, den er god.
      Og efter en påske med rigeligt guf forsøger jeg virkelig at motivere mig med sunde, lækre sager.

      Slet
  2. Hold op hvor lyder det bare super fedt, er sikker på det bliver en fed og lærerig tid, selvom du nok kommer til at savne de stille morgener, men så få man fyldt ny viden på og det gør underværker ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg glæder mig også.
      Og medmindre jeg skulle være så usandsynligt heldig at der popper et job op i mellemtiden, så skal jeg også nok få en stille morgen eller 2 på den anden side af kurset :).

      Slet
  3. Tillykke med kurset - er DRØN misundelig

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Christina.
      Jeg er nærmest også misundelig på mig selv - hehe - altså det lyder skørt, men sådan har jeg det.
      Håber det giver mig kompetencer til at vinkle min faglighed i en helt ny retning :).

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...