tirsdag den 3. april 2012

GiveAway

Hvor er jeg bare heldig!
Efter kun en måned i blogland, har jeg allerede vundet fire dejlige GiveAway's :-).
Og jeg der ellers aldrig vinder noget som helst!

Hos Snullemor, som er tegner/grafiker og hvis blog bare emmer af æstetik, vandt jeg disse skønne, højtidsrelevante kort.
Kortene har allerede gjort stor lykke med små hilsener på ungernes karsekylliger til bedsteforældrene.


Hos Kreanurligheder og Kærlighed vandt jeg de skønneste creoler. Rikkes blog er en kreativ blog med masser af inspiration, DIY's opskrifter og barselstanker.


Glimmersessens lækre Max var så sød at trække mig som én af de to vindere af en hjemmelavet collage.
Christina er kreativ og kugleskør. Hendes blog er farverig, kreativ og fuld af liv!
Jeg kan slet ikke bestemme mig for hvilke billeder, jeg skal sende af sted til Christina eller hvilken stil, farver osv collagen skal være. Det er simpelthen ALT for mange valg :o) ! Måske ender jeg med at give Christina frie hænder?? I hvert fald en super præmie, som jeg er vildt spændt på at modtage :).


Og sidst med ikke mindst, så var jeg også så heldig at vinde denne fine flagranke hos Frk. Smetterling.
Frk. Smetterligs blog er rigtig hyggelig og fyldt med hverdagsliv, kreativitet og ... ja, hygge!


Tusind tak for de fine præmier :-) !

Jeg kan varmt anbefale jer alle, at tage et kig ind til de fire på deres fine kreative blogs!

:) Maj

6 kommentarer :

  1. Hold da fest hvor du heldig med at vinde... det kunne jeg også tænke mig at prøve en dag ; ) Og tak for indlægget og de rosende ord om min blog!
    : )

    Fik du mit link på mailen?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen det var da så lidt :).
      Og tak for mailen. Den havde puttet sig i påskespam, men nu fandt jeg den :). Og tak for noten ang. bredden! Har før fået en ærgerlig overraskelse med stof købt i blinde som 140 cm, som så kun er de 110.
      Men jeg MÅ bare have det, synes det er SÅ skønt!

      Slet
  2. Tak for indlægget og de pæne ord søde Maj :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det manglede da bare. Har haft øreringene på igen i dag.
      De er så fine :)

      Slet
  3. Har lige set dit indlæg. Tusind tak for omtalen. Håber du har modtaget flagranken?

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak, det var da så lidt :).
      Jeg har desværre ikke modtaget ranken endnu.
      Mon ikke den ligger i påske-vente-position?

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...